Exclusieve voorpremière Jobs-movie luidt nieuw tijdperk Drukkerij Algrafo in

Een grote groep regionale ondernemers heeft dinsdagavond 3 september jl. kunnen genieten van een exclusieve voorpremière van de film over het leven van Apple icoon Steve Jobs. De voorpremière markeerde het startpunt van de vernieuwde positionering en profilering van drukkerij Algrafo. De enorme ontwikkelingen op de grafische markt maken het noodzakelijk om de bakens te verzetten. Dit heeft geresulteerd in de nieuwe profilering met als pay-off ‘Algrafo maakt het persoonlijk’.

De onderneming wil zich nadrukkelijk profileren als drukker die gaat voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Grote oplages drukwerk kunnen nog altijd besteld worden, maar door mogelijkheden die de digitale ontwikkelingen bieden zal Algrafo zich ook gaan toeleggen op het ontwikkelen en produceren van gepersonaliseerde communicatie. Hiervoor is onder andere ook Propell Resultmarketing opgericht. Samen met Propell ontwikkelt Algrafo cross-media campagnes waarbij ook online communicatiekanalen worden ingezet.

Al met al was het een inspirerende maar ook een gezellige avond waarbij de bezoekers hebben kennisgemaakt met het nieuwe Algrafo maar natuurlijk ook genoten hebben van de film over het leven van Steve Jobs.