Autobedrijf Kamp wint voor de 3e keer de Opel Klanttevredenheid Award

Autobedrijf Kamp wint voor de 3e keer de Opel Klanttevredenheid Award

Breda – Opel-dealer Autobedrijf Kamp in Almelo heeft de 3e keer achter elkaar de felbegeerde Opel Klanttevredenheid Award (OKA) in de wacht gesleept. Het bedrijf ontving deze onderscheiding naar aanleiding van de uitstekende klanttevredenheidsscore in 2015.

De OKA wordt uitgereikt aan Opel-dealers die zeer hoog scoren in de Opel klanttevredenheidsenquetes, die worden verstuurd na aflevering van een nieuwe Opel of na serviceonderhoud/reparatie. Uiteindelijk komt het er daarbij op neer dat de betreffende dealer door de klant wordt aanbevolen bij vrienden/familie.

De resultaten zijn gemeten in de periode van januari tot en met december 2015.

Mark Kamp van Autobedrijf Kamp ontving de award uit handen van Johan Claassen, Algemeen directeur bij Opel Nederland. “Onze dealers focussen zich volledig op klanttevredenheid om daarmee klanten te behouden en onze klanten ambassadeur te maken van het merk. Een tevreden klant is veelal een blijvende klant. Het doel van de OKA-uitreiking is om Autobedrijf Kamp en zijn medewerkers te belonen voor hun succesvolle werkwijze, die leidt tot een zeer hoge klanttevredenheid”, aldus Claassen.

opel kamp (13)

opel kamp (1) opel kamp (2) opel kamp (3)Johan Claassen, Algemeen directeur bij Opel Nederland.

opel kamp (4) opel kamp (5) opel kamp (6) opel kamp (7) opel kamp (8)

m_COEN4779x

opel kamp (11) opel kamp (12)