Oranje auto’s door de nacht.
Na de 3-1 overwinning op Tunesië verzamelden de oranje auto’s zich op het Rembrandtveld. De sfeer was uitgelaten en overal klonken toeters en gejuich. Nadat er vuurwerk en rookpotten waren afgestoken, zette de stoet zich in beweging.
Via het oranje Vinkenplein reed de lange colonne richting de Almelose binnenstad. Langs de route stonden nieuwsgierige toeschouwers te kijken en zwaaiden mensen enthousiast naar de feestvierders.
Eenmaal aangekomen in de binnenstad werden de oranje auto’s luid ontvangen door de vele supporters die daar de overwinning van Nederland hadden gevierd.
Toeters, gezang en applaus vulden het Waagplein waardoor het nog lang gezellig bleef in het centrum van Almelo.

























